About Me

My photo
Heyho, i'm Kyla, im 14 years old and going 15 on this year.Follow this blog and i will follow u back, wanna know me more? add my facebook (just see on my profile bedge)thanks before and dont forget to follow my twitter : @kyladvn, and my tumblr : kyleews.tumblr.com thanks before;D I love Photography and of corse, i love u;p

Friday, August 27, 2010

nihya , rasanya diboongin tuh sakit banget . tapi apa? gue diboongin terus kan? gue yang kena imbasnya mulu, gue yang capek nangis sampe mata gue bengkak tiap malem, tapi ngga ada yang peduli, sakit? banget . lo sepik ? banget . ngobral janji? iyabanget. but you have to remember, karma masih berlaku ya. mungkin bukan gue yang bakal bales perbuatan lo. gue pengen banget bisa jahat sama lo, dan semua orang yang jahatin gue, tapi gue ngga tau kenapa gue ngga bisa , terlalu susah

No comments:

Post a Comment